Kajol & Shah Rukh di Malaysia??

Hye semua..

March lalu aku sempat pergi ke majlis mereka..
Tapi malangnya tak sempat jumpa pasangan ni..

Sebab pada hari tersebut aku kerja..

Aku hanya dapat ambil pic mereka dari org lain..




Hehehhee

Seumur hidup aku ni 1st time aku tgk pengantin mcm ni..

Sebenarnya kajol & SRK yg aku maksudkan pengantin ni la..

Buat pengetahuan semua, pengantin perempuan tu berdarah Pakistan (fully) Islam. Kira macam India muslim..dn pengantin lelaki tu pulak Melayu (Sarawak+Kelantan).

Acara akad nikah mereka mcm biase



Cuma majlis bersanding belah perempuan dia buat mengikut 100% cara india sebijik mcm cerita bollywood tu. Unikkan..

Masa aku sampai pengantin lelaki & perempuan tgh menari2 (tarian Punjabi) di kerumuni sedara mara. Dorang tak nampak aku pon..

Ni bukti aku datang ke majlis ni..huhuhu


Buat niza & idham

“NIza..Kaklong da tunjuk bukti ye yg kami (mereka yg dalam pic) datang. Cume tak sempat jumpa..nway tahniah dan semoga bahagia ok..hope niza dapat bb seperti yang di idamkan =). Cmner r rupa anak cmpuran nnt ye..mst cumel..wow..tak sabar nk tgk..huhuhu”

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..