Cerita berperingkat (1) - KAMILAH GENGSTER!

Hye semua
Aku kembali lagi..
Kali ni nak bercerita sesambung lak.
Nak cerita bnyak ni..


(dengan tangan di bahu & mata ke atas..huhu)

Kalau ade sape2 yang tgk list aku..
1st skali nak update koje..tu mmg da buat tp keje mne pernah hbs.
2ndly aku nak buat edit blog kan? Tapi haram!
Da la header aku buang..huhuhuhuduh!
Otak tengah pening mmg mcam tu..argh!

Tapi tak pe dapat gak realize tensen sebab meng'gengster' di Cheras..
eh kang de yang cari aku lak..
xde2 aku g tgk KL-GENGSTER terbaik la..

1st masa mula2 ditayangkan 9 June..kononnya hari weekday ni takde orang. Aku hubby & Alie+ kwn dia sampai sejam awal untuk bli tiket kul 9.30 mlm. Tapi SOLD! sol sol sol..ayat maharajalawak Aduh! Bengang je..
Tak mau kejadian ini berulang..da alang2 beratur..aku trus bli untuk mlm esknya. So next day aku dtg ngam2 untuk menonton je..

TERBAEK! Love Malek n kamu abgLong Dil hahahahaha


KL Gengster
kami yg gengster huhuhu (alie, hakim, popopoi & iya..aku la tu)


DSC04262
Proof

DSC04248
Iya cyg Popopoi! mmmuah...


nnt aku cerita 4th list aku ye..huhuhu

ape ye? ha ke majlis Hasfarisi..tgguuuuuu

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..