Cerita berperingkat (2) - Majlis Hasfarisi

Hye semua..

aku kembali lagi..
kembali bercerita list duty aku..huhuhu

selepas aku menyelesaikan duty ke-3 aku..
next day nya aku dapt juga menyelesaikan duty ke-4 aku

pada mulanya duty ni hampir tak dapat di laksanakan.
mana taknya orang yang sepatutnya bawa aku ke tempat yang aku nak g ni LAST2 MINUTE CAKAP TAK JADI IKOT! Tu pon after aku msg n call dia tak dapat..pedih uluhati ni huhuhu.

yela aku da deal awl2 kot.
lupa..duty ke-4 ialah ke majlis perkahwinan Hasfarisi..

About Hasfarisi:
- merupakan kawan seILP aku & hubby.
- After ILP dia smbung kt BMI lak tp senior aku well aku msuk lmbat huhu
- Next dia ke UK United Kingdom
- ni 1st time jumpa balik n after this dia & wife akn menetap di LONDON bayangkan kalau aku tak jumpa dia time majlis ni?? tak ke terkilan.

bagi merealisasikan tugasan huhuhu konon!
semangat aku GOOGLE MAP address..& TERPAKSA LA kacau pengantin..sorry..

Hasilnya..


Sekitar permandangan di majlis Hasfarisi


Pengantin yang pakai seragam hitam tu..=)

Akhirnya..selesai duty ke-4 aku..
Aku tak sempat nk snap dengan pengantin..tengok mcam bz je. Dorang tak sanding sambut tetamu je..
Aku N hubby besh makan kat cni..sedap..yumm yumm

TQ FARIS..SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT..AMIN..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..