Cerita berperingkat (3) - Negeri Sembilan Here I Come!!!!

Hye semua
kembali lagi kite ke rancangan masak2..ngahahaha
banyak r aku punya masak2..!

baek..
sambungan dari duty aku yang lepas..

after ke Majlis Hasfarisi, aku & Hubby aku lagi ske bahasakan dia Popopoi.. terus zoommm ke Negeri Sembilan..

Dari Melawati..nak ke h.way tu..argh!! jem Mana taknya hari ni 11 June ade perlawanan bola sepak antara Kelantan & Terengganu mane aku sokong ye? huhuhu

Tekanan time ni. Puaslah Popopoi cari jalan tuk kuar dari jem..
Ok lepas..akhirnya sampai juga aku & Popopoi kat negeri jiran ni..KL-Selangor kan berjiran dengan Negeri Sembilan =D

Aku jumpa orang yang di rindu..jealous Popopoi huhuhu

DSC_0661
agak2 sape la yang aku rindu tu ek? dia kt dlm tgh cr kasot la



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v






DSC_0663
ha ni la dia..Nur Abidah..miss you beb..akhirnya


DSC_0706
bergaya sambil bg ikan makan..hua hua hua..tgh2 tu sepupu Abid bakal pengantin bulan 11 ni


DSC_0715
Da macam cover album


DSC_0725
we..Popopoi, me, Abid =D


cats
City Park..Seremban


Last biler tah aku jumpa dia..aku de nampak dia kat Majlis aku thn lepas tapi tak sempat tegur sebab aku tengah berarak..lps tu dia terus balik..tak sihat katanya..tahun ni baru jumpa balik..heheheh asal jumpa..

TQ cz sudi bawa aku kat cni balik seingat aku aku g cni dulu June 07 b4 aku smbung blajar Abid yg bawa nek motor huhu skrg da June 11 b4 abid nak smbung blajar aku da kwen la..lme da kot huh

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..