LuncH Mane Hari ni??

Hye semua..

hari ni cerita pasal lunch lak..
da tak tau nak cerita pasal pe..heheeh

nak2 pulak sekarang aku dalam mood mengantuk..
huaaaaaaaa..opsss termengup beso lak..

sebelum mata aku layu lbh dasat..
aku siapkan dulu kerja tergunggak ni..


DSC04301
macam pernah ku lihat aja tempat ni..tapi di mana ya??
memmey la.. gaya adi putra cakap dalam KL Gengster..mudah terpengaruh tul dak AreGya ni! sape yang dok Shah Alam da kompom2 tau ni kt mne kan? Alam Sentral lorh. Sedap & Berpatutan..tak caya g test tgk..


DSC04296
Ni kak Lin..ibu2 mengandung OK..Dia yang bawa kami.. Sape kami?


DSC04305
Ni kami 1..huhuhu name dia Ika. Kanak-kanak yang praktikal kt tempat aku keje ni.. Dia de nama galamor tau..CIKGU SHIDA..huhuhu bukan aku panggil tau..budak2 ofc panggil aku tak terlibat!


DSC04297
Kami yang ke 2..yg sebelah kanan tu..Aku r..AreGya..ngeeeee


DSC04300
Aku & Kak Lin Makan ni..Laksa..

Pic makanan Ika tak hengat nak snap! Dia makan mee kari kalau x silap..Kalau silap, ske ati r ni blog aku..hahahhahaha


DSC04299
Yang kaler merah lagi menyala tu air aku..sebelah tu air Ika..ade nampak macam besh tak??

Kak Lin minum air ape ye? Entah..aku pon tak hengat nak snap.

Ok Selamat Menjamu Selera untuk kami & Selamat Menjamu Mata untuk korang OK!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..