Aku di hari Jumaat yg indah

Hye semua..morning!

Lame da aku tak update
1 sebab je..MALAS! hahahahah

Hari ni, pagi aku bermula dengan mandi awal
Aku pon heran slalu En.Suami bgn dulu..hahaha
Lps tu aku solat subuh..
Sementara En.Suami bersiap aku buatkan breakfast dia

Da siap dia tinggal makan je r.
Awal2 pagi aku da buka internet..*mentang2 umah da de streamyx huhuhu

Bile En.suami da g keje aku pon kemas r cikit umh.
Jap tu sakit perot lak..ayak!
Tak jadi aku nak breakfast..aku minum air suam je..ehmm cian aku

Tengok jam baru kul 730 pagi so blh lengah2..
Masuk dalam bilik tegak jam bilik da kul 8..HAH!

Tengok balik jam luar la..da stuck upenya..
Ape lagi bersiap r secepat mungkin

Da la still sakit perot!

Dengan keadaan kt luar yang hujan agak lebat rasa malas je nk keje..tp kang tak de duit.
Makanya bergerak la dengan keadaan slomo..huhuhu

Da sampai bawah..*umah aku tingkat 3 ye..
Argh kete kene BLOCK! Cis dah la hujan ni..
HENTAM saje la..redah aja!

Ok da boleh gerak..heran jap..asal aku tak lencun? Aku ni org ke plastic? Ape2 la..

Perjalanan aku merempuh 3 peringkat jem..
Kat Cheras je aku sangkot selama 1 jam..
Perot sakit lagi ni..T_____________T

Keadaan aku dalam kete:
sakit perot
ngantok!
layan lagu kuat2
mata layu.
sempat buat list untuk bli brang umh hujung bulan ni =D
sempat juga top up kan abah..=P

Smp opis kompom2 da lambat nasib da bgt.
Ngeeee de member da blikan breakfast huhuhu..*time kasih cikgu shida eh eh..capika huhuhu

Buka lappy sambil wat keje, sambil berFB sambil buat cerita untuk hari ni..huhuhu

Nnt aku cerita pasal lunch lak..

Daaaaaa~

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..