Aku selalu kata..

hye semua..

ni semua sebagai renungan ye.
tak de kaitan dengan sesiapa melainkan ianya hanya cerita aku.

Aku selalu kata..
dulu..
Kenapa aku susah nak masuk asrama?
Aku teringin sangat.
Nape Mama Abah tak bagi?!
Malangnya..orang lain senang je.

Tapi
aku tak tau Mama Abah perlukan aku.
Bila aku dok asrama aku ashik nak balik je.
Bila aku dok asrama aku demam siapa yang aku cari? Mama jugak


Aku selalu kata..
Kenapa tak de orang minat aku?
Hodoh sangat ke aku?
Bodoh sangat ke?
Gemok sangat ke?

Tapi aku tak sedar, kalau tak de orang minat, aku tak terdedah dengan maksiat.
Tak de sape nak pengang selain suami aku kan?
Tak bangga ke aku bila aku tak ramai orang minat last aku kawen dalam keadaan yang tiada sesiapa yang penah memiliki aku?
Tapi aku da pernah couple..rugi!


Aku selalu kata..
Kenapa abah slalu soh along buat tu ni sendiri?
Adik2 tak macam tu.

Tapi
aku tak tau yang aku sulong. Abah nak aku berdikari & kuat. Dalam Masa yang sama abah susah nak lepaskan aku buat semua benda sendiri.


aku slalu pk knpa macam ni..
knpa macam tu..
Tapi sebenarnya memang tu yang terbaik tuk aku.

Hargai hidup!

Chill AreGya..!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..