Si siput masoK mengadap

Hye semua..

Selamat Hari Raya ke-5..
Now dah hari Isnin.
Dalam masa lebih kurang 7 jam dari sekarang korang semua dah nak kena bangun

yang g koje, yang g U, yang kene g sekolah bangun dengan muka kelat..
mesti korang cakap

"aku tak puas lagi la nak bangun lewat!"

"aku tak puas lagi la nak raya!"

ade gak yang cakap

"yeah! akhirnya aku kuar juga dari umah" *macam ayat aku je hahahahah

aku raya tak raya same je. kalau beza time pose r huhuhuhu..

weh sebenarnya aku baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak cite tapi entah biler la nak story! cerita b4 pose pon lum habis aku story..hahahahahahaha
*saaaaaaaaangat sengal ini olang! ayak!

ok lah aku nak masuk tido dulu. kasi fresh otak nanti aku kasi bebel lagi owait!

nite..eh..morning..huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..