ReView dA MoMent II

Hai semua..

Haaa korang d abaca lom ReView dA MoMent ^_^?

Kalau belum sila baca karang ade lak yang tak faham



Ada pulak yang dok fikir asal la dak AreGya ni masukkan gambo lama ni?

Malas nak cerita da..so korang sila la view ke ReView dA MoMent ^_^



Ok ni cerita yang seterusnya..





|SHOPPING RAYE!!|


Setelah beberapa tahun..ni la hasilnya..

Bershopping raye bersame! Aku rasa bergambo je lebih hahaha



DSC_0860

sampai-sampai je dak angah da pilih dulu huhuhu



DSC_0861

aku & Mimien snap with Abang Finkie..hahahaha ni sebenar pokcik kami ler! muda kan



DSC_0887

tengok tu aku sempat lagi pandang camera heheheh



DSC_0891

aksi gudik-gudik!



DSC_0904

we're sibbling =)



DSC_0909

Mama & Abah.. suka mama dapat shopping hahahahah kami pon sukeeeeee



DSC_0910

bersama abang ipar katanya =D



DSC_0911

Pokcik & anak buah yang lagi beso daripadanya untung rrrrr tak nampak tuo!



DSC_0927

family....w/o azlie..





|BERBUKA BERSAMA SI KENIT’s FAMILY|

Ni idea Ibu & ayah si kenit..

Si kenit ikot je gagagagagag

Tepat ni betul2 berkonsepkan rumah kediaman

Kata ibu si kenit (Mrs Donat) tempat ni memang rumah pon

Tak tau macam mana jadi tempat makan macam ni..



Kami makan kat luar je..sebab tak book main redah je.*mujur ade tempat



Sementara tunggu oder & waktu berbuka aku p merayau masuk sampai dalam rumah tu.

Nama tempat pon aku tak ingat so aku tak boleh nak bagi detail kat korang..so layan pic je la hehehe



cats

ni la tempat makan tu..



DSC_0966

Inilah si kenit yang di maksudkan..Nurul Umairah



DSC_0968

Umairah with ibu*Mrs Donat



DSC_0971

Umairah's Family ngeeee



DSC_0976

Pantang halakan lensa kamera..terus beraksi..ceh..



DSC_0978

tengok tu..kan aku da kata



DSC_0981

Ni yayang kite..=D



DSC_0991

Asal 2-2 pandang aku ni?



cats2

Juadah berbuka puasa..yummmy



DSC_1002

sama naik je si kenit ni dengan orang nak berbuka..hahahah



DSC_1005

Makan ye yayang



DSC_1006

cara terbaik nak cover time makan..pakai topi ye..helmet pon boleh..hahahahah



DSC_1014

bawa lari Umairah..



DSC_1015

GuMoK!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..