ReView da MoMent –MisI beraya

Hai semua

akhirnya...

Selesailah sudah cerita review aku..punya la lambatkan.
Hehehe tak kisah la janji aku da selesaikan ape yang aku nak tulis..
Untuk yang baru mendarat dan nak tau review aku, korang boleh click ni

ReView da MoMent ^_^
ReView da MoMent II
ReView da MoMent – Raya 2011

Dan yang terakhir

ReView da MoMent –MisI beraya *yang ni lah!

Fuhh! Dah macam komik dah hahahahahah..lantak la.. layan aje!
Okes lepas dah beraya dengan family, aku sempat menghabiskan bulan Syawal ni dengan beraya sepuasnya*puas ker?

Tarikh-tarikh aku dah tak ingat yang pasti aku sempat jumpa sahabat kat Rembau huhuhu..tu pon da nak tengah malam jugak aku sampai rumah dia. Nasib ade makanan lagi..tapi tak de gambar la pulak.

“sorry ye Bid. Nanti next time aku datang siang kite snap gambar weeeeeeeeeeee”


Next, aku beraya dirumah Fatimah di area sungai besi ni juga

DSC_0312
Cinta Kolestrol..hahahaha tumbam tul aku

DSC_0322
Tuan rumah yang paling depan skali..=D


Hari yang sama tapi agak dah petang, aku sempat beraya dengan kawan yang join ke rumah Timah tadi sekarang ke rumah Cik Ana kat Semenyih pulak..tak lame pon singgah..tapi sempat la aku makan 3 kali tambah hahahaha sedap r Soto!

DSC_0329
Cik Ana 2 dari kanan & kembarnya Ain 3 dari kiri


Lepas tu dah tak tau nak pergi mana, pada hari lainnya pulak, aku beraya di rumah makcik sebelah rumah mama buat open house..Makcik ni memang tiap-tiap tahun buat..murah rezeki makcik ni. Tak de gambar sangat gambar dak angah je banyak..gambar aku ni je

DSC_0351
besarkan ini budak..hohoho


Bila dah raya keberapa tah seingat aku sebelum aku demam..Aku sempat beraya di rumah Falah..Lame seh tak jumpa. Faiz pon datang juga..Havoc la kejap..Da kawen ni tak de la aku boleh join semua kawan-kawankan. Tapi ini pon dah cukup bagus sekurang-kurangnya aku tak terputus kawan. Thanks kat suami ku Popopoi yang sporting ngeeeeeeeeeee

DSC_0405
berjumpa kembali kami =)


Dalam musim raya ni juga aku & sorang lagi member ni sibuk nak buat re-U. yang tick attendant mmg ramai tapi yang datang…

DSC_0480
Kami berempat same tempat study dulu..huhuhu

DSC_0514
perasan tak ade kasut pelik kat sini?

DSC_0573
makan time...mesti makan

Memang terbaik la yang tick attendant tu.
Walaupon ini je yang ade aku happy. Enjoy bangat ni!


1st time..aku pergi rumah terbuka Linda..huhuhu

“TQ Lin!”

Aku datang dengan si kenit family..memang rancang nak pergi sama pon sebab aku tak tau rumah Linda. Lagi pon, sebelum ke rumah Linda, aku memang nak beraya rumah Mak Mrs Donat pon. Maklumlah dah lame sgt tak jumpa mak..hehehe. Tapi..tak teringat nak snap gambo dengan mak =(

DSC_0616
Aku dah macam ibu-ibu mengandungkan..macam je la..=(


Lastly..misi beraya berakhir ke rumah Zimah. Sempat jumpa Mummy Niza.. Masa ni ramai pkatan aku bawa hahahahha. Zimah buat open house siap ade khemah..hamek ko dah macam ko nak tunang je Zimah oi!

DSC_0672
Zimah & Niza*bakal mummy

DSC_0675
rombongan yang aku bawa ke rumah Zimah..abaikan muka aku yang pelik itu..masa ni aku tengah demam =(
Ade lagi rumah yang aku jelajah tapi tak de gambar, macam rumah Azreen *siap belajar make up lagi huhuhu..Rumah mas. Sape lagi ek? Aku da lupa. Ada rumah yang aku nak pergi tapi tak sempat. Sorry ye. Rumah umi *makcik aku pon belum sampai lagi..Insyaallah..kalau ada rezeki lebih lepas Raya Haji nanti along sampai ye umi..=D

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..