ReView dA MoMeNt ^_^

Hye semua..

sihat tak korang? aku tak bape nak sihat la *cian tak? huhu
da lama juga aku tak membebel kat sini kan?
well bz ma..*ye ke? was2 jap hahahaha

Cerita pasal puase & raya aku belum habis lagi aku ceritakan*walaupon sekarang da nak masuk raya haji

tak kisah la.. kalau yang slalu ikot pasal cerita aku*khas buat yang ikot la.. mesti tertanya-tanya..asal diam je kan..
aku ade je.
cuma agak keletihan nak mengedit pic.
xsempat nak bercerita.
sebab masa aku agak pack.

ni pon ade orang mintak pic2 yang aku snap..aduh tak mampu sih nak update!
*lps ni klu snap pic jgn buka fb klu x org tnya mana gambar..hahahahah

tapi yang ade add fb aku korang boleh tengok je aku update status..bukan main gedik lagi aku di situ hahahaha..

ok, now aku nak sumbat cerita2 yang belum aku sumbat.
mari layan..*walaupon da basi ngeeeeeeeeee



| BERBUKA BERSAMA - BMI's FAMILY |

Akhirnya berjumpa juga kami.
Walaupon tak semua yang join,
Walaupon susah nak deal..
Walaupon masing-masing ade hal sendiri..
Tapi di sini hari ini kami dapat bersama
Menghidupkan suasana
Mengimbas kenangan bersama
Melerai rindu.

Wahhhhhhhhh bahagianya..

Thanks korang!!

candid

cats

makann

DSC_0678

DSC_0676



| BERBUKA BERSAMA - LOTUS's FAMILY |

Selang beberapa minggu aku join berbuka dengan ahli keluarga tempat koje aku lak berbuka..sedih masa ni Popopoi aku berbuka kat umah mama..*rasa macam kejam lak tinggalkan dia..

sekejap je..lepas tu aku balik..tak besh r Popopoi xde..windu dia!!

cats
anak dara sumenya huhuhu aku tak tergolong da

DSC_0777

DSC_0760

DSC_0753

DSC_0729

DSC_0724

DSC_0721

DSC_0718

DSC_0697

DSC_0685

DSC_0683
mereka yang hadir...

DSC_0690
lastly dak ipan!! comey


panjang gak review aku ek? penuh dengan gambar je heheheeh.. nnt tunggu review seterusnya karang tenyeh banyak banyak-banyak terbelahak lak hahahah..
daaaaa~

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..