Salam AidilAdha..Raya, Raya, Rayeee

Hye semua
Apa Khabar?

Rasanya da terlewat kan?
Eh tak..Raya kan panjang lagi cumanya cuti je tak panjang..hehhehe

Salam Aidiladha buat semua..
Balik Kampung atau tak, Raya tetap raya kan?
Kampung aku kat Bandar tapi tetap meriah, sebabnya adik beradik + aku memang suka meriuhkan rumah abah mama..*bising! Huhuhuhu

Raya Haji ni, aku sambut kat Semenyih.
Mula-mula nak raya kat Sungai Besi je..tapi ad eke patut boleh lak xde air 1 day before raya.
Ayak! Spoil betul laaaaa..
Raya tetap raya..untung la orang ade 2 rumah..hahaha
Ok,
Kalau ada aku MESTI ada gambar. Heeeeeeeee

Gambar Raya Haji tahun ni...



Hahahahahahah ni je..
Aku kompom korang block blog aku ni hahhahahah

ok2 scroll lg..




















































DSC_0082
tengok ade penambahan & pengurangan huhuhu cecari

DSC_0139
Outdoor ngeeeeeeeeee. aku rasa macm tercekek bila Popopoi wat macam tu..

DSC_0115
Hamboi2..1 la aku nak bangga. Walaupon dah nak setahun tapi aku still muat baju tu tanpa pkai korset! huhuhuu

DSC_0134
wuwuwuwuwuwu

DSC_0165
Untung la ade adik yang beso boleh dukung2..

IMG00541-20111106-1852
Ko nak g mandi ke hape ni AregYa?

IMG00544-20111106-1854
Balik time! Bye2 Semenyih...

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..