Review 2011

Hye semua..

Macam biase aku mmg agk lambat dalam mengupdate blog
1 sebab aku malas
2 aku penat
3 lately ni kesihatan aku tak berapa nak baik..

Tak kisah la ape2 pon aku tetap gagah nak membebel
Huhuhuhuhu..
walaupon xde orang nak baca..tak pe ni akan jadi diary aku akan datang ye tak..weeeeeee

okes. 2011 dah pon berlalukan..mesti banyak cerita-cerita beshkan. Kalau ianya tak besh pon ianya tetap kenangankan =)

Macam aku, last year ialah tahun PERTAMA aku sambut BIRTHDAY sebagai seorang isteri. Kalau tahun sebelum-sebelumnya. Pagi-pagi or tengah malam tu kompom dapat masej. Ni buka je mata muka kekasih depan muka..hahahahah malu-malu..
Aku sambut birthday dengan suami & kawan-kawan.

2011 juga En Suami belikan DSLR weeeeeeeeeee*tium dia bnyak2 huhuhu.
Dah dapat camera, ape lagi aku dengan adik aku Azlie, test power r! En suami tak minat sangat snap2 ni.
Banyak jugak lak aku & Azlie snap. Asal kuar mesti bawa. Kalau dulu rasa beratnya! Sebab da selalu bawa, tak rasa pong hahahaha

Lepas tu ape lagi ye? Ha! aku dapat koje baru..tapi jauh..erk..xpe la dah rezeki aku kat sana. Kayuh juga la walaupon 45minit dari rumah..tu belum masuk jem waaaaaaaaaaaaaaa

Aku berkesempatan jumpa sahabat lama yang jauh..FENDI..hahaha Negeri Sembilan je pon.. tapi disebabkan masing2 bz susah tu nak jumpa. Kebetulan dia baru dapat anak kedua sempat la aku melawat.

This year juga buat pertama kali aku balik KELANTAN *kampong abah dengan status ISTERI ORANG hua hua hua..pertama kali juga EN SUAMI datang ke kampong aku..ngeee
Walapon dia bukan orang KELANTAN..tapi dia takde la terkebil2 bila dengan sedara-sedara aku berbual. TAHNIAH hahahahah

Kalau 4 tahun yang lalu..sebelum aku sambung balajar aku & ABID janji tuk jumpa ye la nantikan susah nak jumpa..Now giliran ABID lak sambung belajar & kami berjumpa lagi..hehehehe..

Sebelum puasa, aku sempat belajar wat apam pelik ni dengan MRS DONAT..hahahah..dengan beraninya aku hadiahkan kuih ni kat YANA..orang buat kecik2 aku malas, aku bantai buat beso..ha seramkan?

Sebelum puasa juga, aku & En Suami, sempat mengecat rumah HIJAU!!! Dibantu oleh abah, mama & Azlie..weeeeeee..dalam pertengahan puasa, ade rezeki kit, beli la sofa sejibik untuk rumah..huhuhuhu

Bulan puasa tahun ni memang seronok, aku belajar buat biskut..wah macam tak caye beb!! Aku ni bukan mahluk yang suka kerja2 ni..hahahaha..BANGGA! Selain tu, aku sempat berbuka puasa dengan kawan-kawan..

Tahun ni aku beraya dengan family belah suami..konon2 aku ingat ni mesti aku sedih..Tapi!! Lain lak..hahhahaha SENGET! Dorang yang kat umah tu pon tak rindu aku HAMPEH!

Time raya aku sempat jumpa kawan2 walaupon tak semua..tapi ok la dari x jumpa langsung. Mne yang tak sempat tu..insyaallah nnt kita jumpa lagi ye..

Kawen kawab2 pon de yang aku g..happynya..de yang tak sempat..ini menunjukan bahawa kawen tak menghalang aku berjalan hahahahahahah. TQ SAYANG!

Ok la kawan2.. 3 hari aku menaip tau tak hahahaha..daaa~


p/s: xde gambo lak..tggu next entry aku tepek kalau rajin weeeee

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..