Mana pegi ha??!

Hye..hye..hye..
Wujud lagi aku hahahaha..
Alhamdulillah..aku ade lagi. Cuma kurang sihat.
Maklumlah hormon belum baik..kui3

Mana aku menghilangkan ek?
Aku tak hilang pon ade je.
Selalu memerhati blog ni & kawan2 lain
Ok begini..
tak silap aku awal Dec aku bebel-bebel kenapa lewat sangat datang bulan ni.
Sebab aku memang bermasalah sejak 2010.
So bila dah kawen ni, risau la

Nak-nak pulak de sorang makhluk kat tempat kerja aku selalu mempertikaikan aku.
Katanya “Dah lame kawen pon tak de anak”..*lame sangat ker?
Ye memang tak di nafikan dia kawen selang sebulan dua BINI da melekat.
Erk..lelaki tapi mulut..mengalahkan JOYAH bisanya..

Nak buat tak tau..tapi hati aku ni kecik..
Balik umah nangis-nangis kat incik suami.
Tak tahan dengan tu ada gak aku ngadu dengan seseorang yang bergelar SAHABAT.
Incik suami dengar je r..sambil pujuk-pujuk.
Kata incik suami.. “kita enjoy..” hehehee..cyg ucuk iya ni..weeeee
Buktinya aku & incik suami mayau je tahun lepas hahahaha..



Walaupon begitu, kesedihan tetap ade..hati perempuan..ehmm

Berbalik kepada penyakit datang bulan..
Kejap ok, kejap tak..
Camno? Dah ok, lps tu wat hal balik..alahai..
Pregnancy test barapa kali dah beli..membazir je.. MAHAL tu..
Sampai aku putus asa. NEKAD TAK NAK DAH BELI!





Sampai la DEC thn lepas wat hal balik penyakit aku.
Aku dah memang nak cari sesuatu, ubat ke jamu ke..
Tapi ditegah oleh incik suami..dia suruh aku cek dulu..
Aku..TAK NAK!
Sampai dia dia menawarkan diri untuk belikan pregnancy test hahahahah
Balik rumah..nak tak nak cek juga la..dengan tak de perasaan..
Kalau sebelum ni excited, tapi kali ni tak..
siap tinggal..
cuci toilet dulu..lps tu..

-sambung- =D

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..