Mummy to be

Hye semua..
Lambat betul aku nak buat sambungan cerita ni
hehehe bz kit + kurang kesihatan lagi..
ape2 pon jom layan..=)


ABANG!!!!



Betul ke ni??
Nangis..suka..tah da bercampur..hehehe

YA ALLAH..


Incik suami muka nak cover..ahahaha
Ape lagi malam-malam ni call adik2 mama, abah, mak, abah
Esoknya g klinik untuk mendapatkan kepastian.



Alhamdulillah..betullah..ni bukan cobaan dah 5 minggu.
Start dari hari tu aku dah tak boleh nak huru hara lagi..
Lompat sana sini hahahaha
Rasa pelik pulak..

Selang beberapa minggu,
Aku dah mula mual,
Makan dah kurang,
Jangan kata makan, bau makanan pon dah tak mampu..
Semakin lama makin teruk..
Mual muntah pening campur semua.



Kepala ni memang tak boleh nak angkat..ashik tdo je..
Kerja? Jangan cakap r.. kejap on kejap off..
Nasiblah bos tak kisah..kalau tempat lain dah kena buang kerja kot.
Rezeki anak..

Semua jemputan bulan ni aku abaikan..*maaf ye aku betul2 tak larat

Kesihatan aku makin menurun..
sebulan lebih aku & incik suami duduk rumah mama*untung la mak dekat =P
Cian incik suami tak makan kalau aku duduk umah aku.
Masa ni juga incik suami sangat la bosan.
Puas la dia ajak aku keluar sekeras-kerasnya aku cakap TAK MAU!..
Mana taknya asal kuar je berombak-ombak tekak ni. AYAK!

-sambung- =P
tunggu ye..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..