AKU BUKAN AKU LAGI..

Hye semua..

Hello March..hehehe
sekejap je dah bulan 3 kan..=)
kali ni aku buat sambungan untuk cerita yang ni pulak
layan je la ye =p

Tak makan nasi,
Tak suka bergambar,
Tak suka main laptop macam dulu,
Keluar pon tak mau..
Pernah incik suami balik kampong sorang..waaaaaaaa nagis!!

Pengalaman besh! Masuk air..argh!! aku memang tak suka..



salah cucuk..haaa kan dah lebam

Ni semua gara-gara aku kena serangan gestrik & tekanan darah aku rendah..
Bila aku dah tak larat, tak makan aku tak risaukan aku..aku risaukan kandungan
Sebab dia baru nak membesar, perlukan zat semua..
“Cian anak ibu..” tu yang aku slalu cakap..

Diam tak diam baby aku dah 4 bulan ++.
Perot belum naik, tapi pinggang dah besar,
Seluar pon dah bertukar.
Tak macam dulu sbb tak muat dah hahahahaha
Aku dah pakai baju ibu2

Mama gelak je kat aku
“tu lah dulu mama kata bli baju besar2 sekarangkan semua da tak muat”
Muncung je aku..hahahaha

Mula-mula badan aku mengembang,
Tensi ooo
Sebab semua seluar dah tak muat,
Baju da nampak sendat..
Baju kurung je aku bedal..
Aku dah lah tak suka pkai kain..
Redha je la..tapi dalam masa yang sama happy dalam hati “aku comey” lalalalalala

Sekarang aku dah beli seluar besar-besar.
Puas hari tu belanja banyak-banyak
Aku tak berniat nak beli blouse mengandung tu.
Aku lagi berminat beli jubah yang simple..



cantikkan..
Sebabnya nanti lepas mengandung pon masih boleh pkai. Baguskan aku..

Oklah..nanti sambung lagi..doakan aku n baby sihat ye..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..