Engagement & Wedding Day in March

Hye Semua..

Kembali dengan cerita bergambar..

1stly aku nak wish congratulation to Fath Fadlun..
"sowi ye kak sebab tak dapat hadir..Nway hadiah OTW hehehe.."




sangat cantik =)!!! gambar di colek melalui Facebook Nurwahida Emran & edit by me hehehe


Next..congratulation to Nurliana Mohamad
"Akhirnya ko dah melangkah 1 step untuk ikut jejak aku ahahahahahah tahniah2"

makanan pertama aku makan..yummm orang lain tak dapat lagi masa ni..untung rrrr...da makan baru ingat nak snap!


Selamat di sarungkan cincin =) tahniah beb!


Pasangan yang telah selamat mengikat tali pertunangan

Liana's picture snap by
*maaf memang suka interframe (^_^ V)

Akhirnya...selesai sudah aku menghapdet untuk hari ni..untuk tengok lebih gambar sila click pada nama tuan majlis..*tu pon kalau korang add dorang boleh le tengok =D

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..