Ini yang bertukar..

Hye semua..
entry dikala bosan.
padahal banyak je kena buat..hehehe
aku belum bagitau lagi ape yang bertukar dalam blog akukan?
kalau ade yang perasan buat-buat la tak perasan ye, sebab aku nak bercerita ni..huhuhu

okey tengok gambar dibawah:


1- Tab Menu..ceh..aku da design lain..dulu lain..aku lupe le nak printscreen tab yang lame..
2- SideBar / Gadget*betul ke eja ni?..before ni xde pon background kaler-kaler tu..



3- Border..nampak tak yang kaler pupul tu? tu baru letak =)..sebelum ni kosong je.
4- Label..perkataan "label" aku tukar jadi icon yang comel tu
5- Komen.. ni pon sme aku tukar jadi icon yang comel
6- Old/New pos & Home..juga bertukar menjadi icon yang macam aku nak..=D
7- aku dah hilang tak perkataan tu..heheheheh



itu sahaja..
blog lawa2 pon bukan ade yang nak tengok pon..
tapi tak pe aku puas hati dengan ape yang aku buat =)


MISSION COMPLETED!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..