Monday Morning

Selamat pagi, padahal dah tengah hari..
Baru nak bercerita.



Macam biasa hari ni bangun pagi.
1st day bekerja kan.
Aku tak kerja hari ni.
Kerja ke tak kerja time hari kerja kena bangun siapkan breakfast en.suami =)

Kenapa aku tak kerja? Sebab aku nak pergi check up hari ni.
Alhamdulillah, dah 6 bulan rupanya.

Ok sambung duty tadi.
Lepas salam & hantar en.suami kerja*depan pintu je hantarnya
Guling-guling jap smbil ingat peritiwa semalam peristiwa kedua terbesar selepas yang pertama*Yes! I like
Tak boleh guling lama-lama, nanti tidur lak.
Bangun solat, then baru mandi.
Setel breakfast*MILO aja dong +Vitamin

Fikir jap.. “kereta, motor.. kereta, motor.. kereta, motor..?”
“motor la”

Wah! Setelah 6 bulan aku merempit balik*sangat la (-__________-)

Turun tangga dengan tenang..
“ kerja ker?” ade orang tegur..
“ taklah, nak gi klinik jap” senyum..
“ nape? Demam ker?”
“ check perot”
“ mengandung ker?”

Lagi soalan ni..

“a’ha”
“ berapa bulan?”
“ 6 dah kak”
“ tak nampak pon”
“ nak buat macam mana ibu je beso” senyum lagi

Erk.. ape-ape jela..



Okes bergerak sekarang..dasat gak bawa motor dengan penuh keberanian. Sebelum ni aku takot2.
“baby, ok tak?” de r rasa tendang sikit heheheheh

Sampai lewat 5 minit.

Time checkup..
HB naik =) means darah dah ok..kata nurse “bagus awak da pandai makan sayur..”aku makan sayur? hehehehehe tipu3
Berat naik cikit tapi tak mendadak macam last month *3kg kot!
Khamis datang balik sebab kena minum air gula..ayak!



Itu sahaja laporan untuk hari ini..hahhahaha

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..