April, Mei.. Anniversary with ex-Boyfriend

Hye semua…

Kembali lagi aku ke udara..
*sangat la~
Lama juga tak tulis cerita aku. Ada hanya auto update yang aku dah siap2 kan dari bulan lepas..*huhuhuhu baguskan..
Maklum la aku ni malas + banyak koje..huhuhuhu..

Aku bukannya makhluk yang banyak sangat aktiviti..tapi letih gak la jadi aku lagi2 sejak berdua ni..hehehe.. bulan lepas*April, aku sempat la menyambut besday mama & menyambut*menyambut ker? Kelahiran 2 orang baru kepada 2 orang kawan aku..*macam pelik je ayat aku ni..
Besh betul..


Kek mama..sempat snap ni je..hahahahah



Selamat mendarat tengok Baby Zafran..comeykan..
Muka bahagia dukung baby..=D




Next weeknya melawat Mummy Niza & Baby Ifra.. puas kejut dia wat tak tau je..hahaha
Uncle dukung rilek je dia..


Perhatikan betul2..adakah saya buncit?



Makan time..terlebih rajin macam ni la..hahahaha



Kini Mei sudah..=D!
Aktiviti aku dengan encik suami adalah dating le~ aku pon baru gaji
Kebetulan, esoknya Anniversary with ex-Boyfriend*bunyi macam orang lain je =P

bukti2 huhuhu



perot2..hehehe baby pon ikot g date..



sebelum masuk, sempat lagi main game dulu huhuhu



makan tengah malam..weeeeeeeeeee


Masuk wayang 4 Mei, kuar wayang 5 Mei..ishk2..terus wish..
"Happpy Anniversary my Ex-boyfriend"
=p

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..