Link membeli belah secara online untuk mom to be..

Hye2 semua..
Hari ni aku nak kongsi link-link yang telah aku jelajah untuk persiapan menyambut ‘orang baru’ huhuhu
Jom tengok


FabulousMom
Kat sini aku survey2 je. Agak murah..ni memang betul2 kedai. Tapi aku belum g lagi..syok tengok. Macam2 boleh cari.

Ade yang nak cari carseat? Stroller? Playpen murah?
Ha sini la tempatnya.. NorrisCollections
Siyes sangat murah..boleh pos atau kakak ni hantar.. Aku de beli carseat kat sini =) Boleh juga tengok kat facebook

Selain tu, korang boleh jelajah sini One Baby World
Ni pon kedai.. So macam2 ada..

Lagi link yang pernah aku jelajah LittleWhiz.com ni lah tempat mula2 aku servey breast pump..tapi bukan aku yang cari, en ayah a.k.a suami ku..huhuhu rajin betul dia..



Tempat2 lain yang murah untuk korang survey breastpump
- Fahreem Wardrobe
(untuk breastpump avent & medela harmoni manual only)
- Periwinkle
(kat sini ada breastpump avent & medela harmoni manual, pakej collerbag with bottle n icepack, tilam dll)
-MyMommaShop
(kat sini lak ade breastpump avent & medela harmoni manual & aksesori lain macam Home & Car Bottle Warmer.. Microwave Steam Sterilizer ape lagi?? Sila la melawat)
-E-MumShop web E-MumShop
(bagi aku kat sini barang murah! Tak caya try la..hehehehehe~ macam2 ada beb)
- susuibu2u.com
(kat sini memang hanya jual breastpump avent & medela ada manual ada electric)



Okes apa2 pon try la survey yang tebaik ye.. buat masa ni, ni yang boleh aku kongsi.. nanti kalau ada lagi aku akan link kan lagi.. =D

Selamat membeli belah..


p/s:: semua yang aku link tu untuk sekitar KL & Selangor sahaja ye.. 1 lagi, if mana2 yang aku link kedai tu, kalau dekat dengan korang baik korang pergi je jenguk sendiri..sebab korang boleh rasa kualiti / pengang sendiri barang yang korang nak beli tu..baru puas hati ye dok? Ngeeee

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..