Aku di Bulan Mei

Hye semua..
Cerita Mei?
Sekarang dah masuk pertengahan June sudah hahahaha..
Tak kisah le..aku ni pon bukan penulis blog yang tegar

Owait..after aku dating2 dengan baby yang dalam perot & My Ex-boyfriend hari tu

Aku telah meneruskan langkah untuk membeli belah..
Weeeeeeeee seronok..

Asalnya nak baiki PC yang rosak..tapi terminat pulak nak masuk Parkson, yang pada masa tu memang telah SALE!
*perempuan, biase le pantang dengan SALE huhuhu..


Aku sorang?
Silap beso le..Aku mesti le kuar dengan incik Suami.. bosan sih jalan sorang..
Aku ingat, aku sorang je excited nak beli baju baby, rupanya incik Suami pon same..
Ishk comeynyaaaaa.. 1st time beli ni.. slalu belikan orang, kali ni untuk ANAK SENDIRI..
Eh ye ke ni?
Mimpi..mimpi..

Bulan lepas ni je yang kami ade..


Tapi kali ni kuar, tak sangka lak bawa balik banyak ni..



Glup! Ni semua hasil 2 hari suntuk berjalan..atoi laaaaa..penat dak ibu
Sampai terduduk di kerusi urut REST N GO kat shopping tu..yang sehengget tu..huhuhu

Google picture


Esoknya koje..yey ade orang banje askem.. yummm


Setelah di bincang2 pikir2 bagai nak pecah otak..maka aku membeli set ini..
Hahahahahahaha.. mula2 nak beli set bersalin je..skali incik Suami kate, beli je lah 1 set lengkap. Ada juga supplement untuk baby time mengandung ni..=) sangat prihatin.

Antara barang lain yang aku dah beli

hehehe giler malas edit gambo..men tenyeh je..
Ade lagi nak di sambung ni..tapi nanti la~

daaaa~

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..