Link untuk MomMy 2b

Hye semua..
Kali ni aku kembali lagi, lagi & lagi..


hehehehe
Sejak2 dah nak dekat due ni..makin risau lak ai..
Bukan ape, takut barang tak cukup
Mau kabut..
Dah alang-alang aku mencari, tak salah rasanya aku berkongsi dengan mummy2
*ops becoming mummy di luar sanakan =)

Kat sini korang cek barang2 yang patut di bawa time nak g hospital nanti Blog Ibu Hamil

Sini pon same.. siap ada doa Dr Nur Izah’s Weblog

Yang ni pulak link untuk korang cek barang2 keperluan untuk baby & ibu secara keseluruhan keseluruhan De Iza's House


Cerita dalam pantang =) di RatuHati

Link ni pulak untuk mereka yang nak tau pasal set bersalin salindah..
1) Salindah.Com
2) Ekin Wellness


this mommy sharing about kehamilannya & time pantangnya dgn herbalife Amalina Peter & Abqari Hamid


korang nak tau pasal NR? Ha jom click sini NonaKu

macam2 panduan dalam Bidan Bersalin ni..sila la melawat

Cerita kak ice terbaik!

Mommy fofular =D kongsi pengalaman dia with 1st baby CtLiyana !~ Life 101 same like me huhuhu

*Lagi tempat untuk survey2 barang baby FaceBook Cute Baby Momma Boutique
*Nak tengok barang Avent? Tengok sini BabyKu Avent
this * tq to Ucuk Omot sbb share =D

Owait..harap dapat membantu..
Lepas ni aku nak buat entry Bulan 5 & barang yang aku dah beli..hehehehe*tengok la kalau rajin =P


Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..