Minggu-minggu terakhir (I)

Hye semua..
Tajuk cam seram je..
Hahahaha

Hari ni dah masuk 6 Ramadhan
Awal lagikan? Huhuhu
Di kesempatan ni aku nak wish


Alhamdulillah..
Setakat ni aku masih berpuasa..

Sebenarnya
“minggu-minggu terakhir” tu merujuk kepada aku yang menunggu hari je dah ni.
Kalau ikot due insyaallah 6 Aug 2012.
Lebih kurang 1 minggu lebih je lagi.
Doakan semoga semuanya selamat ye =)

Lama dah tak membebel..
Malas tahap maksimum

Lagipun sepanjang hujung minggu ashik keluar je..
Letey tul makcik..

Last week aku edit gambo2 dalam FB habis aku buang & susun balik.
Konon tak nak banyk2 dalam FB tapi macam banyak jugak je aku rasa.
Tu pun tak hbs lagi aku rasa.. Hehehe..

Last aku bercerita pasal Aku di bulan Mei..
Tapi tu pon belum habis lagi..
Alahai.. banyak sangat tangguh tu la..

Ok lets we continue..
Hujung bulan Mei tu, kawan aku kawen =)

Tahniah kepada pasangan Durani & Hazwan (25 May 2012)





Aku sempat g time dorang nikah je..
Sebab esknya family belah suami nak datang KL
Nasib la aku boleh cuti & en suami dengan relanya mintak cuti semata-mata nak memenuhi permintaan si isteri untuk berjalan..hehehe

Mekaceh sayang..

Ni juga merupakan pertama kali kami datang ke Masjid Selat..
Laut!!! Saya suka, saya suka!



Malamnya tido di rumah Umi..dah lame tak datang sini..
Last datang November 2011 masa tu belum berisi hehehe
Sempat la borak-borak dengan Umi..walaupon agak singkat masanya.

Esoknya
*Sabtu, kami pulang ke KL
Family suami sampai dalam petang macam tu..
Lusanya pulak, en.suami & family hantar adik dia pergi interview di UPSI

Aku? Dok umah je..tak larat da berjalan..
Sebab masa turun Melaka tu aku merayau je..
This week paling penat en.suami le..
Tian dia..
Da la masa g Melaka dia drive..balik KL pon dia drive.
Masa g UPSI pon dia drive..
Isnin, kerja macam biasa..
Memang sangat letihkan..

Masuk bulan 6,
Pada awal minggu memang ada 2 jemputan kawen

Daripada Jefri --- member ILP


&



Daripada Baizura --- member sekolah

2,2 aku tak dapat pergi sebab ape?
Aku pun dah lupa..nanti aku cek schedule

Jumpa lagi di part ke-2 ye..
Selamat Berbuka Puasa =)

p/s: Ade 1/2 jam lagi masa sebelum aku balik.. tapi tak tau nak buat ape kerja semua dah setel ngeeeee

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..