Minggu-minggu terakhir (Akhir)

Hye semua..
Sihat? Ade yang dah kantoi puasa?
Ishk2..
Kalau perempuan tu standart la..
TAPI kalau LELAKI…
Tak tau le..mungkin xsihat kot..
*positif2

Hehehehehe

Okes aku bercerita lagi.
Sementara aku ada masa & ruang untuk bercerita
Samada ada orang nak baca or tidak,
Tu belakang kire hehe yang pnting aku menulis sebab aku suka..

Macam aku menulis diary dulu..huhuhu
Start dari darjah 6 lagi aku menulis
Bahasa aku still sama macam ni..
Tak reti le nak puitis2

Habis membebel..

Start July, kandungan aku pon masuklah 9 bulan..
Awal July, aku sempat mendarat di majlis kawen Nizam







Haaaa~

Betapa meriahnya bila kawan-kawan berkumpul..
Cuma aku agak terkilan tak dapat snap dengan pengantin..letih sngat sebab baru balik dari Pahang
Yang penting aku dapat snap pic pengantin =)



Start bulan ni juga aku dah kena check up TIAP-TIAP minggu..
Maknanya dalam seminggu adalah 1 hari yang aku xwujud kat office

“Sowi ye bos..tp saya da minta kebenarankan? Hehehe”

Next week nya..
Snap2 gambo with En suami aka Ayah to be
Saje-saje nak snap buat kenangan..
Nanti baby boleh tengok..

“sayang..ni lah gambo ibu masa sayang duduk dalam perot ibu. Setiap hari setiap masa tau ibu dengan sayang. Ayah pon slalu dengan ibu.”



Tukang snap kompom r budak ni.. mekaceh ye =D


This week, pada tanggal 13 July merupakan tarikh istimewa untuk..
Angah (adik aku) & Liana

Yelah..hari ni besday dorang kot..huhuhu

Next week nya pula snap2 lagi dengan kawan2
So sweet.. huhuhu sila perhatikan..ada 2 mak buyung di sini



Pada tanggal 21 July bersamaan 1 Ramadhan
Seluruh umat Islam menunaikan ibadah Puasa
Pada tarikh ni juga genaplah umur kawan aku yang ke ? hehehehe~

Cikgu Abidah..


Ramadhan ni juga merupakan 1st time aku berpuasa berdua *1 badan 2 nyawa =)
1st puasa da merayau sampai ke Low Yat..
Bila cakap nak keluar je amboi yang dalam bergerak riang..
Dulu punya la susah nak nak keluar
Asal keluar je nak muntah la malas la berat je..
Sekarang..laju je
Dak ayah pon same ashik nak keluar je ishk..
Dia yang kena pembawakan budak hahahahah

Setakat hari ni aku dah selamat puasa 12 hari
Alhamdulillah..kuat anak ibu
Semakin hujung ni..semakin aku rajin lak nak masak2 bagai..
Heran2..hope ianya berterusan
Seronok tau dapat masak sendiri time puasa ni..
Save budget

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..