Adakah ini petanda?

Hye semua..
Cerita aku kt hospital tak habis lagi..

Pernah tak korang beraya kat hospital?
Bila cakap beraya kat hospital mesti orang akan fikir
Sebab accident tak pon mercun..tu je betul tak?

Tapi aku antara orang yang beraya kat hospital OK!

Sangat bahagia sebab dah tak di ‘usik’ TAPI bosan sebab tak boleh balik!
Nak tengok tv..nak laptop..nak edit gambo. Argh!!!

1 hari lama sangat nak berlalu pergi
Kalau duduk rumah tu baru je rasa bangun tido tau2 dah petang..
Kat sini?? Ayooo

Selepas dorang datang maka aku ditinggalkan berseorangan..
Tido..bangun..makan..mayau tu je..

Rasa nak turun bawah je..karang orang cakap aku lari wad lak..kan parah tu hahahahaha~
Hujung2 ni aku buka surah Yasin & surah2 yang ada dalam MP3 aku dengar.
Nasib aku ade gadget ajaib ni..tak sia2 aku beli.. =)

Maghrib pon tiba..syoknya kalau aku kat rumah dah mesti aku boleh berbuka 1 family.
Esok dah raya..
Syahdu aku masa ni*bergenang balik air mata
Sekejap tu dengar pulak takbir raya, sedih lagi..
Tak pe, tak pe aku tak sorang2 aku dengan Baby..
Demi anak ibu..*aku pujuk hati

Banyak masej masuk wish SELAMAT HARI RAYA..
Raya tu macam tak terasa pon..sebab aku lebih fikirkan KAMI.

Dalam sibuk2 orang masak ketupat rendang,
Aku da start sakit pinggang..
Tak boleh duduk..
Berdiri & berjalan je..
G toilet tengok dah berdarah..

Terus call mama

Aku: mama, along da sakit pinggang & berdarah
Mama: dah keluar tanda la tu..mama doa ko bersalin esok

gambau google

Berderai air mata..*maaf aku memang cembeng =)

Makin lama makin sakit pinggang ni..mana lagi aku nak berjalan ni..
Pakse diri tido..semoga aku bangun esk.



Note cikit..
Antara tanda2 dah dekat nak bersalin, nurse kat KKIA bagi tau,
keluarnya air ketuban (kembar air). Air ni keluar macam kencing tapi tiba-tiba je keluar tanpa di sedari. Ade juga akan keluar darah (kembar darah) masa kencing or tiba-tiba je macam haid. 
Ni lak orang tua-tua kata,
Perut nampak jatuh means ke bawah.
Berat susut sikit.
Kaki bengkak
Tu je kot =)

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..