Nak balik la~!

Hye semua..

Punyalah lame aku ambil masa nak sambung cerita
Maklumlah baru jadi ibu..agak lingkang pukang sikit *sikit ker? 

Huhuhuhu..

Selepas mengalami mimpi ngeri*sakit yang teramat sangat! 
Malam tadi, akhirnya aku berjaya menidurkan diri 2 jam je kot.
Sedar-sedar orang hntar makanan*breakfast 

Aku da start tak puasa dari mula aku masuk wad =P

Lepas makan cek lagi..aduh!
Masih LAGI 2cm!
Punya la teruk aku sakit semalam..huh!

Tu la..kate orang tua tak mahu dengar..
Kalau BELUM tiba masa baby nak keluar dia takkan keluar
Lepas je cek, aku mintak balik dengan doctor..memang tak la.
Nama pon dah overdue memang takkan boleh lepas punya.
Rasa nak lari pon ade
Disebabkan aku ashik cakap nak balik je, so tak de dah doctor ‘usik’ aku lagi
Yang syoknya hari ni, dorang datang bawa banyak makanan.

Hehehe..

Orang len puasa, aku syok makan.
Tapi memang aku sangat lapar di hujung-hujung ni. MAKAN AJE SELAGI BULEH!




Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..