Sepantasnya..

Hye semua..
Macam biasa*biasa la sangat! Aku malam baru sempat berblog, mengadap PC. Siang, kalau ternampak status aku up tu maknanya aku tengah syok mengadap phone la tu..

Sedar tak sedar..
  • Alya Marissa dah nak 7 bulan.
  • Aku dah 2 bulan berhenti kerja
  • Aku dah 2 bulan jaga kedai
  • 3 bulan berjinak dalam Herbalife.


Alya Marissa..di sebabkan aku ni selalu la update status, kadang2 jumpa kawan2 yang slalu tengok fb aku, mesti dah tau name dia, apa yang dia da boleh buat & aktiviti dia..hahahaha.. nak kata glamor tu x de la..friend dalam fb baru 700+. Cuma mereka yang rajin tengok fb je tahu. Alaa ade juga yang jumpa aku cakap

“comelnya anak kau..boykan? berapa bulan dah? dah pandai buat ape?”

erk.. tau la rambut belum banyak.

“Lepas ni ibu belikan Lya tutu ye”
tutu - Gambar dari google



Selamat tinggal bos..sob sob sob.. sangat sedih tinggalkan kawan2. Sedih tinggalkan Incik Bos & Probe *aik..semacam je tempat kerja akukan tapi ape boleh buat. Masa menentukan segalanya*drama! Tapi betul la sedih ooo



Sayang dia ketat-ketat!


Kedai Nan Handphone. Kedai ni dah selamat aku daftarkan atas nama perniagaan AZALYNE. Aku daftar sebaik sahaja aku habis pantang..Alhamdulillah. Berkat pertolongan kawan sekolah. Respect giler kat dia dalam ada anak kecik boleh aja dia ikot aku, siap boleh isi kan borang aku. Masa tu aku kekok2 lagi pengang anak..huhuhu malu~ now da terror da pengang Alya kih2 thanks NIZASHA..korang boleh tengok fb dia if korang berminat nak beli barangan kecantikan di Rahsia Kekal Cantik, Lansing & Sihat.
Merujuk dari nama Nan Handphone mesti dah tau kedai ape. betul tak?

click sini untuk jamu mata


Herbalife..bermula dengan aku yang selalu skip breakfast.. so aku buat keputusan untuk ambil herbalife, shake f1 "Makanan ringkas untuk orang hebat". Tak terfikir pon mahu berbisnes.. tapi Alhamdulillah..rezeki Allah tu luaskan? suami pon sokong. Lepas aku makan, suami makan, now Alya Marissa pon. Siapa makan dia rasa. Misi aku mencari orang yang mahu sihat! yeah! Aku start buat promosi ni bulan lepas. Sambutan menggalakkan. Maknanya memang orang mahu sihat.
Terfikir juga aku mahu buat lagi promosi bulan ni..tapi ashik kebizian huhuhu..InsyaAllah kalau ade aku akan inform ^______^V more detail here

sekian untuk cerita kali ni..bububye

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..