Cuti sekolah!!

Hye semua..

Cuti sekolah? Dah habis la..heheheh
Walaupon dah berlalu..ianya meninggalkan kenangan manis.
Yup aku bukan cikgu mahu pon murid sekolah tapi aku sempat jumpa cikgu & kawan sekolah hehehe..
Sebelum cuti sekolah, aku sempat jumpa 2 kawan jauh..

Rindunya korang..

Kak ana.. kawan ILP. Dulu tempat koje dekat sekarang dah jauh & paling gembira dia dah mengandung!! Alhamdulillah. Tian dia ikot aku berjalan dengan pinggang yang sakit weee sowi..

Ini gambar aku & Alya OTW to Shah Alam. Yeah kami berdua. Alhamdulillah aku masih mampu drive sorang. Alya anak yang baik =)
.
Alya & Unty Ana..

Next, hari yang sama jumpa Qaqa!! Weah! Aku rindu ko laaaaaa

Harap maklum gambar anda dicuri & di paste di sini huhuhu

Takde gambo bersama sebab tak ingat nak bergambo masa tu bergosip je..hahahaha gossip?!
Ni x-officemate aku. Sempat juga yang lain-lain. Tapi kejap je. Nanti ade masa kita dating lagi ye kawan!


Hari minggu.. hari Weeding. Yeah..
1 June – Selamat Pengantin Baru NURUL AZWA (uYun)

Snap by Qaqa.. Curi by Aku..huhuhu at FB Qaqa
“Maaf ye. Tak dapat hadir.. ade aktiviti.. tapi kite dah hadirkan hadiah..heheheeh. Semoga kekal bahagia till Jannah..aminnn”


Bercerita pasal weeding ade 2 weeding yang aku belum masukkan..

1st weeding Nurliana.. ni weeding bulan 4 woo huhuhu belah perempuan & bulan 5 sebelah lelaki.. dan yang paling untungnya masa bersanding belah lelaki tu dia dah “berisi”..itulah rezekikan. Alhamdulillah..

CopyPaste from Liana FB + Edit By me hehehehe
Hehehe lambat..sebab ni baru datang mood berblog!


2nd My Coach dalam herbalife.. Umur 24 tahun. Kawen same umur dengan aku dulu. Aku pon kawen masa umur 24 tahun.. yang untungnya mereka dalam usia ini dah boleh kawen pakai duit sendiri! Dan Alia (name sama dengan my Girl) baru tamat degree. Kagum!



3 June pulak punya cerita. Ini pon orang jauh! Cikgu bha.. Aku pon tak tau kenapa perasaan ashik same..hahahaha aku baru berniat macam ni..

“rasanya cuti sekolah ni macam nk jumpa abid”
dengan tak semena-mena dia ade mention aku kat FB

“ko boleh tak freekan jadual untuk aku isnin ni?”
ha lebih kurang la.. haa kan..baru je aku niat.


Ni 1st time dia datang tengok Alya..


Now Alya dah sebesar ini.. heheheehe


Gambar alya je ade. Ni masa unty blanje KFC. Huhuhu. Tak ingat amek gambo sebab asik ber jalan + sesat hahahahahah


Balik je jalan dengan Abid terus shoot g Dinner with family!
Mama msg.. “JANGAN G MANA-MANA MALAM KITE SEMUA MAKAN SAMA” hahahaha kan dah kena booking. Mama memang tau aku ashik ‘hilang’ tah kemana sebab tu mama dah mesej awal2. Sebelum malam ade lagi msg “JANGAN LUPE YE ANAK-ANAK MALAM NI”


Happy family at restaurants hehehe

Dia pon nak order jugakk ishk3

Lastly niat! Saya nak jumpa nak buyong juga.. Durazila..
Akhirnya..aku sampai juga Damansara. Tq incik suami..muah muah muah banyak-banyak.
Kawan aku yang sorang ni dah sarat..36 minggu sudah. Comeynya awak.. tiba-tiba teringat aku time sarat macam ni. Alya suka betul makan sup yang unty buat..siap ibu mintak resepi *nampak sangat ibu tak reti masak hahahaha. Ni pon tak bergambar.. so kite curi!


tamatlah cerita cuti sekolah saye..yeah!
Cerita terperap 2 minggu..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..