Sakit Jantung!

hye semua.. *ni memang comment intro aku hehehe

Sekarang ni minggu kedua rayakan?
tapi aku tak sure ni raya ke berapa.

sat

sat

sat

cheq p kira naa~

15 Syawal..patutlah aku nampak bulan cantik berseri je

google picture
macam telur aku tengok gambo ni..kui2 tapi comelkan siapa setuju?
okeh sila geleng!

tahu tak korang? kat negara mana tah aku lupe geleng tu setuju..*info yang tak dapat disahkan hehehe

Aku ni berangan nak puasa 6. tapi sampai sekarang belum berkesempatan*alasan!

Apa kaitan cerita ni dengan tajuk asal?
Sebenarnya aku nak bercerita pasal beberapa hari sebelum raya.
Beberapa hari sebelum raya banyak aktiviti aku yang tergendala..
antaranya,

iftar dgn team herbalife
iftar dgn kawan2
bulan puasa aku kali ni tak havoc macam yang sebelumnya

yang paling sedih..


Abah masuk hospital beberapa hari sebelum raya.
Masalah jantung!
Abah memang kuat merokok. Dia memang dah tegar dah kuar masuk hospital. Tapi kali ni aku tengok abah lemau + lemah. Sampai rasa separuh nyawa + semangat aku hilang.

Hilang rasa nak raya.

dengan dugaan yang bertimpa-timpa bulan ni. Aku memang tak sanggup nak harung.
Tapi aku tak boleh fikirkan diri sendiri.
Aku kena bangun juga..
Aku ade anak..
Suami..
kalau aku down siapa nak jaga dorang?

Aku slute mama! dia sangat kuat.

Walaupon masalah belum selesai. apapon jadi aku kena bangun!
Alhamdulillah.. Abah keluar wad 2 hari sebelum raya.
tapi abah dah tak segagah dulu ='(

sampai sekarang kedai belum boleh buka lagi..


kerana urusan abah yang buat, jumpa supplyer, jumpa yang membaiki handphone, semua atas abah.
Bila dah abah sakit, semua tergendala..


Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..