Salam AidilFitri

Hye semua..
Sebulan dah aku senyap..*sangat la..

google picture


sebenarnya aku ade je kat fb
sebab aku tak pandai nak bebel or karang cite pepanjang.
that why blog aku sepi..
sepi tanpa aku..
sepi tanpa pembaca hehehehe
tak kisah la..
time free aku taip


okes..ade kawan aku cakap duuuluuu.. dia tak faham ape yang aku tulis kat blog..
katenya..sebab aku banyak tulis short..
ye ek?.
sememangnya aku menaip blog mengikut bahasa yang aku bercakap & ini bahasa hati..hahahaha..
oke2 aku try tulis penuh penuh ye..hehehehe *aku memang suka ketawa

okey okey okey lari tajuk sudah..

1stly.. aku nak wish...
google picture
sempat lagi kan? raya sebulan kan kan kan..
Ape? baru raya ke 4 dah sakit perot? senak? sembelit? gestrik? pedih ulu hati? ayoyo yo
meh meh rapat2 dapatkan rahsia hebat aku..
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ni ha.. Herbal Aloe Concentrate WAJIB ade beb 

2nd..semperna 1 Syawal juga.. genaplah Gula-Gula hati kami 1 tahun *mengikut kalender Islam


google picture
Alhamdulillah..tq Allah sebab memberi kesempatan ini.. Malam raya pertama tu, kami buat majlis kenduri doa selamat & majlis kesyukuran ayah Alya terpilih pekerja cemerlang =) rezeki
thanks juga kat mak & abah mertua kerana bertungkus lumus untuk majlis.

Gula-gula hati kami =) LOVE YOU Alya Marissa

Lastly.............




kami dihari raya... yeah..!
gema tadbir di hari raya...la la la la la la~

Gambor kat kampong..

my family..huh dah ade family sendiri..ape perasaan anda? gilok dak Gya!
nanti sambung lagi k.. bububye..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..