1st time nak update

Hye semua..

Pelik sikit tajuk.
1st time update ape?
bukan dah banyak ke entry.

sebenarnya nak bagi tahu..ni 1st time nak update entry untuk colum
Azalyne Online Shop..

ni page Azalyne Online Shop

Versi Mobile
memandangkan raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamai pengguna smart phone. Maka Album dalam page tu aku buat seringkas mungkin.. contoh macam ni..


haaa comey pon comey kan. Senang nak tengok semua warna yang available. Sebab kadang sangkut la ape la. If view pkai blog, skali buka terpampang semua. So dekat blog ni aku buatlah yang lebih detail. Lagipun colum aku ni masih kosong.. ni lah masa untuk mengisi..hehehe..

see masih kosongkan..
tunggukan kerajinan aku nanti hehehe
Sekian.. itu sahaja

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..