AreGya is Backkkkkkkkkkkkkkk!!

Hye semua..
Setelah sekian laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame menyepi kini ku ke udara lagi hahaha. Idok le lame bebenor..ala belum setahun pong! Ate, ad eke orang membacanye? Ngeh3.. Tak kisahlah yang penting rajin, ade benda aku tulis ye dok?

Alkisahnya cerita aku terhenti di bulan.. Oktober. Itu pon aku bukan cerita pasal aku di bulan Oktober tapi cerita lama, yang aku cerita balik.. faham ke idok ni? Buat-buatlah faham

Memandangkan tak de cerita sangat aku dalam diam-diam rajin juga mengEDIT blog untuk siapa? Untuk aku le.. besh sikit nak nengoknye. Kalau ade yang lalu lalang cekomen kit blog aku BERAT ke, SEMAK ke.. hape ke kan.. komen2 aku tak marah.


Seperti biasa runtin aku adalah bersama anakanda yang nakal comel lagi manja. Bangun lewat, tengok kartun rutin di siang hari sebelum ke tempat kerja.. hehehe

anakanda beta hehehe..
time aku bekerja pulak dari pukul 5 petang sampai pukul 9 malam. Kalau masuk lewat, aku lewatkan la masa balik tu.. Kerja dengan abah den yo huhuhu.. senang. Anak anto umah neneknye kadang-kadang aku angkot skali biar dia main-main.. tak de bosankan =)

tempat koje hehehe.. incik suami cover-cover

jemput LIKE okeh www.facebook.com/azalyneshop dan selamat menjamu mata

Sedar tak sedar juga.. Alya dah nak jadi kakak. InsyaAllah April '14 nanti. Doakan yang terbaik ye. Aku pon tak perasan sampailah aku demam & macam biasa period sangkut. Mula-mula takde pape 3 minggu lepas tu baru positif. Doktor pon tak tau aku dah berapa minggu. Sampai la awal November kena scan tau2 dah 15 minggu. Alhamdulillah rezeki..


Sickness? Alya tak mengamuk ke? A'ha.. 2, 2 ade.. 1st time. tapi kali ni aku sickness tak teruk macam Alya dulu cume loya-loya je then tekak macam orang demam pahit2. yek!! 1 minggu pertama lemau sebab semua tak lalu. Yelah tekak tak sedapkan. Tapi paksa juga amek shake. Memang untung.. huhuhu kembali bertenaga! untuk pengetahuan semua, aku masih menyusukan Alya =)

a simple note about herbalife shake (^____^)


okes ler sambung nanti ye.. cik Gula-gula hati dah bangun..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..