Kurang dari 10 hari..

Hye semua..
Aku masih disini hehehe..
poyos je.

Sedar tak sedar ade kurang dari 10 hari kita dah nak tingggalkan 2013.
Lepas ni tak de dah la tulis tarikh..

hb / bulan / 2013 *faham ke ni?

kalau ade pon dalam kenangan je la.. or nak adjust tarikh claim ke..hahahah
opssss

okes aku nak perabehkan peristiwa-peristiwa yang berlaku sepanjang diam-diam aku ni..
*istilah baru =p

memandangkan aku dah "berisi" buat kali kedua..
aku cuba-cuba membiasakan Alya dengan botol.
sebelum ni memang Alya tak pernah pakai botol.
yelah, aku kan duduk rumah je.

atas nasihat seorang kawan, aku pon cubalah ni..

Como Tomo
nama pon comey je kan.
bulat macam Alya hahahaha.. Body dia kenyal macam getah.
boleh picit-picit macam dalam gambo.
Harga dah macam Mimijumi.. tapi Mimijumi tu puting tu keras. kesian budak..

Mula-mula nak buat susu tu risau je. Boleh ke masuk air panas ni?
rupanya oke je.. basuh pon senang. sebab boleh gonyoh pakai tangan terus.

cubaan pertama aku memperkenalkan Alya dengan susu ni..
Dutch Lady Langkah 2
mendapat respon yang baik. Mula-mula tu 2oz je. Itu pon ade balance then dia tenyeh-tenyeh atas katil or kerusi.. saboo saboo.. Tapi sekarang dah lega bila dia da suka. Mana tau kot aku kena tahan wad ke lepas bersalin. Takde lah menyiksa dia. Sebab sebelum ni aku ade sejarah kena tahan wad.

Okes for Alya mission completed..
Nanti sambung lagi..

Comments

  1. ok gak botol tu..avent pun ok gya..dutch lady tbaik...10 hari lagi befdayku gya,,,lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai ckap avent ok. tp ni mcm comel sebb body blh picit2 hehehe.. untung la besdaya snng ingt hahaha

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..