An An An Do rae mon ~

hye semua..
Agak lama tak membebel..
macam biasa, alasan tak sempat hehehe
siyes beb,
baru je buka laptop 

Aku ni lagi suka menghapdet pakai lappy dari handphone..
sebab memang rasa rumit.
kalau pakai lappy ni nak edit2 laaa~juuu~ je.
terima kasih kepada incik mouse yang sangat berjasa.
tanpa dia memang cacat aku nak meng edit =p
tak lupa juga cik puan Acer aku sayang korang!!

lama dah cik puan Acer aku.. 2007 ~ sekarang..

eh! lupa daratan pulak.
terima kasih sangat-sangat kat incik suami a.k.a incik kekasih hati
sebab dia daftar & bayar streamyx tiap-tiap bulanlah aku dapat berblog
mmmuah mmmuah mmmuah

berbalik pada tajuk..

sebenarnya aku, incik suami & gula-gula hati pergi pameran ni last year lagi.
tak silap aku 30 DEC 2014..
lama juga aku ambil masa nak pujuk incik suami pergi sini..
pergi sini bukan sebab anak, tapi sebab emak budak yang teringin nak tengok
aku beli tiket awal tapi pergi bile free.. boleh tak macam tu..
masa dapat tiket tu waaaahhh beshnya!!! Macam tak percaya pulak incik suami nak belikan

meh aku detail sikit pasal EXPO ni..



*100 Doraemon Secret Gadgets Expo

Category: Family Entertainment
Venue: Viva Home Expo Hall, Kuala Lumpur
Duration: 14 December 2013 till 23 March 2014
Organizer: Animation International (M) Sdn Bhd


TicketAdult (13 years old and above): RM 25.00
Children (4-12 years old): RM 15.00
*actly tiket tu ade macam tax +rm3

Open daily 10.00 am to 10.00 pm including weekends and public holiday.

tambahan.. tiket korang boleh beli melalui online di http://www.myticket.asia/ tapi kena ade visa/ kredit kad & memang fix tarikhnya so kalau terlepas rugi. 1 lagi cara, boleh beli kat BHP petrol pump yang berhampiran tengok yang ade banner Doraemon tu haa p la tanya..

"ade jual tiket Expo Doraemon?"
"dah habis kak"

alahai kesian..hahahahahaa.. tak pe ade lebih 100 buah BHP petrol pump yang dipertangungjawabkan menjual tiket wee~ carilah ye.. dalam Viva Home tak jual tiket =D



Okes dah habis detail pasal expo..now cerita kami pulak..jom~

kesian aku de orang nak bergambar so Giant aku pakse bergambar dengan aku..hahahaha

2 Antara patung dari 100 yang di pamirkan.. tau tak tu roti ape? hehehe roti copy.. siapa senang ingat formula, copy formula kat roti tu then makan.. sama macam korang rebus nota then minum hahaha 

Alya said.."ayok atok dah marah"

kanak-kanak riang. susah betul nak snap gambo. ashik berlari sana-sini je.. huh -__-
tak kisahlah asal dia happy =D

hadiah untuk seseorang hehehee..

yeah.. tamat sudah cerita, malas nak upload bebanyak loteh mokcik. Lepas ni nak buat kerja sekolah pulak.. siapa yang nak rasa camno expo ni.. silalah melawat VIVA Home.. masih ade masa lagi

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..