17 April 2014

Hye semua..
Setelah sekian lama menyepi.. Akhirnya muncul kembali.


Alhamdulillah..
Aku dah selamat melahirkan baby girl kedua pada 17 April 2014, 20:20 secara ceaser.

Hari ni, baru masuk hari ke15 aku berpantang.

Nama.. setelah di fikir-fikir akhirnya kami memilih nama untuk baby girl kedua kami Ariana Masya.

Lepas pembedahan selesai.. Aku dalam keadaan rest sempat aku belek2 handphone. Terharu baca status incik suami.. Lebih kurg macam ni.. "Isteri tersayang selamat melahirkan anak secara pembedahan"

Memandangkan incik suami ni jarang sangat2 update status & jarang, eh memang tak de la nak expose sayang2 kat fb. Tapi skali dia up macam tu rasa mendalam sangat.. Huhuhu. Mekaceh sayang..

Pembedahan atau ceaser..why emily, why? Sedih mokcik.. Ye lah 1st time dulu boleh normal kenapa sekarang bedah?

Nantilah cerita balik..
Bersambung ngeeee~

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..