Duduk rumah goyang kaki

Hye semua..

Sebelum aku sambung balik cerita aku bersalin, aku masukkan cerita ni dulu.
Buat pengetahuan korang, aku ni bukanlah penggemar cerita drama lagi-lagi yang berepisod ini.
Rasa geram je nak tunggu sambungan.
Lagi sakit hati kalau cerita tu berbalik-balik
grrrr

TAPI!!!
Sejak dah tua ni*huhuhu sedar diri pon tua
Berminat pulak tengok cerita sampai tak jadi kerja
Kalau tak dulu aku layan kartun je..

Setiap Isnin - Khamis
1st cerita ni..
Cerita Indon.. ehm not bad. sebenarnya tak layan sangat jeling-jeling je semenanti cerita berikutnya. Tak suka cerita bila ade orang kena buli & yang kena buli ikot je..
Dapat Penyakit tengok cerita ni sebab adik aku lah bawa penyakit. Tapi memang tak nak berganjak bila dapat tengok. Siyes! Lagi-lagi ade Marian Rivera wowow

Belum sempat angkat bon*** cerita besh ni pulak ganti cerita yang sebelumnya.. Sebab Syarul a.k.a Romi ni lah aku tertarik nak tengok.. hahaha boleh tak gitu. 1 lagi sebab cerita abang & adik teringat sejarah lama.

Now cerita Temptation of wife je yang aku tengok. Dua cerita lagi tu dah tamat siaran dah ganti cerita baru. Goyang kaki tak de lah sangat. Saje mengisi masa sementara tunggu waktu masuk kerja.

Aku kerja lain dari orang sikit ^_^v


Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..