Heloo.. + Pening Sudah

Hye semua..

lepas berpantang cuti..
tulis blog sikit, lepas tu hilang lagi

ape da..

blog pon dah bertukar nama dari
miszshusyi.blogspot

ke

azirahadnan.blogspot

dan tukar lagi

aregya.blogspot

asal pening sangat ni? hahahaha.. sebenarnya macam ni.
lama juga la cerita ni.. aku jumpa up up up coach Kak As bincang pasal Herbalife ape semua (panjang tak yah tahu la ek..hehehe) dia tanya pasal blog.

"ape blog Ag?"
"err..m i s z... (aku eja..malu nak sebut)"

sejak tu aku fikir kot orang tanya macam blur nak jawab..pelik sangat.. yelah masa buat ni zaman kanak-kanak riang. So aku ter fikir nak tukar nama.. atas cadangan kawan 'azirahadnan' sangat sesuai.. bila di sebut pulak aku rasa.. alahai formalnya.. bukan tak bangga dengan nama sendiri tapi semua panggil aku 'Areg @ Gya' so .. 'azirahadnan' terlalu formal.

jap nak ajar sebut.. ade orang still kompius dengan nama aku..
asal Azirah jadi Ajia
so aku tukar ejaan je sebab Aji tu mcm AJINAMOTO bhahahaha

Ajia become Aregya
in English, 'Are' bunyi 'A'
Gya tu biase je kan..

walaupon simple, ade juga kata susah nak sebut.. sampai ade yang sebut 'arey-g' ayooo maaa..

ade juga orang panggil aku Are-G
bila sms or text short jd AG.. dr AG tu pulak orang panggil bunyi EJ (macam nama penyampai HotFM tu) memacam jadi nama aku. Cianna Gya ni.. hehehehe

Apa-apa pon selamat berkenalan.. i'm newbie blogger =p

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..