Hello January babies..

Hyes..
Banyak tu hye nye kui3

Masuk je tahun baru, dalam family, akulah yang paling tua.
Masuk je tahun baru sape je nak ingat besday aku..

yolah semuanya bz dengan nak masuk sekolah
yuranlah gajilah ape kejadah semua

so bab2 kena ragging time besday, aku selalu terlepas
yeah! dalam2 yeah pon mesti akan terasakan..
maklom le aku makhluk yang paling kuat touchingnya (sejak azali begini)

this year saje aku sorok besday aku dari fb..
+ memang saje nak tengok sape ingat
+ macam tak berapa nak penting la
+ besday aku takde benda yang best pon
+ seram da tua 1 step lg 3 series beb

hahahaha..

jealous gak sebenonya tengok ade orang setiap tahun diraikan..
da tua dah pon. dah terlambat nak rai2. ye dok? kalau budak2 tu ye juga.
So doakan saya yang baik2 ye.. untuk kamu juga.

di kesempatan yang ade ni aku nak wish happy besday buat korang2 yang same bulan kelahiran dengan beta..


1 Jan - ibu mertua ku, Kawan kelas Linda Dabom
7 Jan - adik ipar saye Nadiah
8 Jan - Zahara kawan sepengawas =p
9 Jan - Kakak sepejabat dulu (anekabena), Kawan kelas Huda
11 Jan - Incik Wan member BMI, ML & ibu Laila
16 Jan - Duraziela (bestie)
22 Jan - MisLeha (teman sekatil huhuhu)

^
^
ni antara besday yang masih melekat dalam hotak. kot next year sel-sel otak aku krang berhubung tak teringat besday korang maafkan saya..


Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..