Salam Tahun Baru

Hye semua.
Punyalah lamakan aku ambil masa nak wish.
Punyalah lama aku nak start balik menaip di blog
Punyalah lamakan

jap cari gambar..

Tadaaaaa Happy New Year..hehehehe

2015.. apa yang ade dalam kepala hotak aku?
+ Alya dah nak masuk 3 tahun
+ Ariana dah nak masuk 1 tahun (boleh jalan sendiri)
+ Incik suami sambung belajo
+ Aku nak mula ape yang aku dah tinggal
+ Barang lagi mahal (ermmm pening pikir!)

tu je lah senarai pendek aku.. aku dah lame tak fikir nak kurus hahahaha sejak da kurus sendiri. so kurus tak masuk list just nak maintain (jangan jealous)

Ok, Ok.. sebab dah lama sangat aku tinggalkan blog ni macam2 la dah berlakukan (eceh..bunyi macam seram je kan). Yelah last aku menaip Ariana dah nak msuk 6 bulan, tup tup diam..

sebelum dia 6 bulan aku dah berangan la nak buat jadual makan2. Memang aku ni berangan lebih hahaha lepas checkUp nurse cakap boleh je terus campur aku xde nak pure2nye.. aku buat je bubur macam mak dulu-dulu buat ngeeeeee. Alhamdulillah dia tak de alahan.

Ni si bulat-bulat.. huh mintak adik ker? ayoo jangan sekarang
Ni baru gelagat si adik..si kakak huh aktif sangat la wei.. Alya takde lah buli adik teruk. Cuma aksi dia ganas sikitlah kalau nak main tu. Pergh.. tapi nasib adik redho je. Lantak korang la. Lantak, lantak pon ibu korang gak pening. Dalam pening-pening pon sebenarnya seronok tengok gelagat macam ni. Sebelum ni dengarlah mama abah dok bercerita zaman kanak-kanak aku & adik. Now ko tengok depan mata camno pangai anak ko Gya oit.

Kakak oh kakak beso dah anak ibu

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..