tik tok tik tok

lama dah tak menaip..
last menaip masa besday.
lepas tu diam.

ni baru datang mood

sekejap je masa berlalu.. tau2 dah bulan 3
baru je menaip story tahun baru, tup-tup dah suku tahun dah.
walaupon aku ni tak de la banyak cerita g event la, jalan-jalan la tapi
sepanjang 24 jam, macam-macam boleh berlakukan. huhuhu..

aku pon baru sedar this week cuti sekolah.. patutlah banyak kenduri..


penuh le mall lepas ni hehehe nak p mana-mana pon sesak sikit le kan kan kan..

incik bos pon sekolah juga. so dia pon join cuti..yeppyyyyyyy!! boleh suruh dia buat koje rumah lak aku nak goyang kaki. hahahaa bapak kejam bini ni.

incik bos sekolah? yep! dengan penuh tekad & semangatnya incik bos tahun lepas, nak sambung belajo nak sambung belajo katenya. Alhamdulillah, doanya termakbul. Januari lepas, dengan ini di istiharkan incik bos menjadi budak sekolah huhuhu..

Perangkut anak-anak yang belum mandi..opss hahaha
sejak hari itu bermulalah kehidupan aku sebagai ibu yang tegar hahaha sangatlah. melalak jugak walaupon dekat. Biaselah tu perubahan hormon miahahahaa..

balik dari hantar incik bos, mengamuk aku bawa kereta dengan Ariana yang tak reti dok diam! huh! bukan senang nak hidup *sengal dak Aregya. Alhamdulillah selamat jugak sampai rumah. Balik rumah Alya pulak ketuk pintu "Akum ayah, ayah.." masuk dalam rumah, cari ayah sampai ke jamban..alahai anak bertabahlah ye. Bukan anak je, ibu pon kena bertabah. huuu~


last 25 Feb yang lalu, genaplah 2 bulan umur anak ketiga aku ni, Amni..

Morning deybok!!!
sebenarnya, Amni anak adik aku yang baru nikah 2 tahun lepas. Kira anak aku juga sebab aku ade menyusukan dia =) Dalam family pon, adik-adik aku bahasakan diri, mummy, umi, mama dan aku ibu. So nanti dah ade anak masing-masing anak dorang pon akan panggil aku ibu heeeee~

oklah.. nanti cerita lagi.. bububye
hope boleh jadi blogger balik lepas ni hahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..