Aku di 2016 - Mengandung no 3

Assalamulaikum..
Lama bebeno tak bersiaran
Macam takde cerita nak share
Dulu rajin menulis. Now, nak buka laptop pon tak sempat camno?
wuwuwuw

2016 pon bakal melabuhkan tirai
Ape perkembangan?
macam biasalah aku semakin berKEMBANG
pergh ni kalau tahun depan pon sama,
jadi MANGKUK lah gamaknyakan

layann, layan juga KEMBANG ni.. tapi, haaaa badan makin tak sihat
maka berhati-hatilah ye AREGYA.

Ok now boleh masuk cerita.
Alhamdulillah start Oktober 2015 aku di sahkan hamil (skema ayat hahahaha)
anak ketiga. macam takut + yakin tak yakin je.
Mana taknya sebelum ni aku cser kot.
Ngilu dalam perut masih terasa.
Memang aku tak kuat..dengan suami yang belajar lagi.
Ariana baby lagi pada aku. Naik turun tangga pon berdukung.

Serius aku nak buang. Tapi kalau dah rezeki, dia tetap akan stay.
Aku terima juga. Gigih.
Ariana paling awal berhenti menyusu badan. sedih.
Salah 1 sebabnya Ariana kuat makan. so susu ni jarang sangat.

Sejak mengandung badan aku angin je.
Sampai menyusu pon turun pada Ariana.
Lame-lame aku jarakan masa bagi susu, susu kering dan bermulalah episod
Ariana & botol susu. Ariana lebih mudah terima botol.
Tak macam kakak dia Alya. 3 tahun pon masih kongsi susu badan Ayak!

Comments

Popular posts from this blog

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..